Wywiad z Marcinem Koziarskim – współtwórcą programu „Razem Możemy Więcej”

Na rynku bardzo wiele firm proponuje swoim klientom programy nazywane lojalnościowymi. Czy „Razem Możemy Więcej” – rzeczywiście daje więcej niż popularne rabaty i gratisy?

Program „Razem Możemy Więcej” został oparty o nowatorskie rozwiązanie jakim jest specjalna aplikacja mobilna. Działa ona dwustronnie. Z jednej pozwala klientom w nowoczesny sposób lepiej poznać naszą firmę, pracowników, skalę działań oraz pełną ofertę. Z drugiej strony, dzięki aplikacji dowiadujemy się czego klient oczekuje od współpracy z naszym specjalistą i naszą firmą, a także możemy lepiej poznać jego potrzeby. Aplikacja została tak skonstruowana, aby klient sam bez większych problemów udzielił odpowiedzi na zadane w niej pytania. Właśnie dzięki temu nasz program wyróżnia się na tle innych programów dostępnych na rynku. Mając takie informacje możemy „uszyć na miarę” dla naszego klienta odpowiednie benefity i mieć pewność, że to co przekażemy będzie do niego pasowało.

Co znajduje się w ofercie przygotowanej dla klientów? Czy każdy ma do dyspozycji takie same korzyści?

Nasz program składa się z wielu benefitów. Od ebooków poprzez szkolenia w formie webinarów, specjalistycznych raportów branżowych, wsparcia graficznego, consultingu biznesowego, zaproszeń na specjalne eventy, szkoleń z trenerami biznesu, prywatnej opieki medycznej, wsparcia osobistego konsjerża i jeszcze wielu, wielu innych niespodzianek. W zależności od tego jak długo dana osoba lub firma z nami jest i z jakich usług korzysta, otrzymuje dedykowany wariant korzyści. Klient, z którym rozpoczynamy współpracę uzysku- je na początek pakiet „Start”. Każdy kolejny pakiet zostaje powiększony o dodatkową pulę benefitów. Dzięki temu klient może zobaczyć, że współpracując z nami dłużej będzie mógł liczyć na coraz to nowsze korzyści. Od wspólnego startu – pakietu „Start”, szybkiej współpracy – pakiet „F1”, poprzez wspólne zdobywanie szczytów – pakiet „K2”, aż po najwyższe miejsce – pakiet „Podium” chcemy pokazać, że razem z naszymi klientami będziemy mogli osiągnąć jeszcze więcej. 


W jednym z pakietów klient zyskuje wsparcie osobistego konsjerża. To bardzo rzadko spotykana usługa na rynku, można powiedzieć ekskluzywna i wyjątkowo kosztowna. Na czym polega?


Wiele firm chce wyróżnić stałych klientów, z którymi współpraca często trwa wiele lat. Aureus oczywiście również takich posiada. Chcemy pokazać, jak bardzo doceniamy współpracę z nimi i jak cenimy ich czas. Dlatego klientom, którzy otrzymują pakiet „Podium” zaproponowaliśmy wsparcie osobistego konsjerża. Pomoże on w rozwiązaniu często czasochłonnych spraw takich jak: wyszukanie hotelu i noclegów, miejsc rozrywki, restauracji, organizacji spotkań biznesowych czy szkoleń oraz wielu innych. Takie wsparcie obok prywatnej opieki medycznej według mnie jest najlepszym wyróżnieniem i docenieniem współpracy.


W jaki sposób klienci mogą korzystać z przygotowanych dla nich propozycji? W branży usługowej jest chyba trud- niej wypracować taki mechanizm? Nie ma przecież zakupu produktu, gdzie od razu można otrzymać rabat albo punkty do wykorzystania w przyszłości.


Klienci o możliwości skorzystania z przyznanych im bene- fitów będą otrzymywać przypomnienia i zaproszenia drogą elektroniczną, za pomocą powiadomień, a także podczas spotkań z naszymi specjalistami. Duży nacisk kładziemy na dwa kanały komunikacji; cyfrowy, wykorzystując m.in. potencjał mediów społecznościowych oraz bezpośredni – wszystko w zależności od preferencji samych klientów. Będziemy niejednokrotnie zaskakiwać i przypominać o naszym programie. „Razem Możemy Więcej” dopiero startuje. Mam nadzieję, że pozytywnie zaskoczy nie tylko naszych klientów, ale i rynek usług na jakim działamy.

Marcin Koziarski 

Manager Działu Obsługi Klienta Aureus

Być może zainteresują Cię także…